Pages

Wednesday, January 6, 2010

最近我姐向报纸上见到一个有关化妆美容既征聘广告,
拿嚟俾我睇,我俾它既一句字吸引左。。“工作时间自由”
打过去问下,原来系直销美容化妆品既工作,仲要去上他地既course。
讲真,都几有兴趣下,因为我想学多D野,
做依行既话可以训练我既口才,又可以学习下如果建立一段个新既人际关系。
但系neh..人家话做直销既人朋友自然会减少。。
因为做依行既人同朋友出嚟开口埋口话题都围绕住他D产品。
其实。。我都认同既。。我D朋友都系甘。。
好日吾揾你,一揾你就话自己转左行做直销,之后就“一轮嘴”系甘讲。。。
做依行最紧要脸皮厚,我都吾知自己得无添~
仲考虑紧要吾要试下~点算好啊。。。

1 comment:

  1. 我也是..
    对这行蛮有兴趣的..
    但就是很怕朋友一个个离我而去..
    都不懂要从哪里开始做起 =(

    ReplyDelete