Pages

Tuesday, January 5, 2010

昨晚既我好吾开心,一放工就食chocolate调整心情,之后就睡觉,
我以为可以一训到第二日吾开心既感觉就会过左去,
我好努力甘训。。但只训到9点就起身,冲个凉继续训,但系脑海一直难以清静,
之后我选择睇“家有喜事”,但我发觉,只系皮笑心不笑。。。
返到房开住我只彩灯水晶公仔,红色,紫色,蓝色。。。
好靓。。。依个时候我才慢慢真正平伏自己个情绪。。

突然发现自己好软弱,说穿了我系个好无安全感既人。。
吾系给人无安全感,系对自己无,无论人家点做都好,我都难以感觉安全。
有时候真系好矛盾,想吾要太依赖他,但却情不自禁日日都想见到他,
只要他向我身边我才可以放松。。。应该系过度紧张。。才会变得甘泼妇。。
日日闹情绪我自己都吾好受。。但却埋藏吾到自己既真性情。。
我就系甘,每一段情既开始都提醒自己吾要太投入,但次次都会走火入魔。。
。。灵阿灵。。。难道就吾可以控制下自己既情绪咩。。
吾系。。应该系话调整自己既思想,从新甘设下新既爱情观。
爱,吾可以失去信任,诚实,尊重,细心同自由。。。
由依秒开始。。。要切记。。。。。。。

No comments:

Post a Comment