Pages

Monday, January 4, 2010

吾知点解,突然觉得很悲哀,以前我仲会有事无事都写blog记录下自己生活点滴。。
不知几时开始我再无甘既勇气嚟同大家分享自己既生活上所发生既事。
硬系中医埋藏自己,不俾人地知道我念紧D乜。
其实我都几怒自己甘架,下下乜都放向个心度。
现在。。点解做每件事都顾虑甘多左?无解。。。。
搞不清楚自己。。会吾会系其实甘先系真正既我?
以前既乐观坚硬都系个驱壳?

2010新的一年才开始,我不应该念得甘悲观,
由现在开始~我要将我既2010年计划得多姿多彩~
由这刻起我要回到从前的我,寻找返属于自己既自信心~
不会再为任何事情而烦恼~除了钱~~哈哈~~


HAPPY NEW YEAR...

No comments:

Post a Comment