Pages

Monday, October 19, 2009

快乐时间过得特别眨左三万四千五百六十次眼后,又回到工作既岗位。
无怀疑,根据非正式临床试验统计
每个人平均五秒钟就会眨眼一次。
所以历经左48小
时累计落来既结果,
向依两日
假期,我一共眨左三万四千五百六十次眼。

难得假期又点会斋坐向屋企眨眼啦。

依个假期眨眼眨得相当之有意义,活得相当之精彩。

事关在下陷于水深火热
世纪大战比赛险境中。
系未觉得有D
玄neh?
其实系甘既。。。

我。。竟然。。。
人搞煮
(心里暗暗地重复又重
复“嫁得出喇~嫁得出喇~”)
星期六当日力战左2个小时,在我不屈不扰的精神下终于完成左三道菜与一样甜品。
讲既时候突然觉得身后有阵风同水强烈地迎我而来

无错,系威风同威水
,甘大个女第一次煮菜。
but点解我会形容煮菜为世纪大战?

信我,一D都吾浮夸,我讲野从来吾行浮夸路线。
因为我依个“雷”人,煮菜可以煮到两只
手指要粘胶布宣布告终。
抛开战后零乱既厨房,偏体鳞伤既双手,
跌烂既打果机同埋吾知拿一堆定一“pek”嚟形容既几道菜,
对于第一次煮菜既人嚟讲,都相
之成功既啦,虽然味道欠佳
原来一餐饭煮得甘艰苦既,从此以后我会珍惜每一粒味精与每一滴酱油。
厨房,命中主定吾系我进入之地,but如
果一餐饭可以逗得红颜一笑既话。。。I DO~~~

星期六帮我妈拆完厨房,星期日就出
去帮拆骨。
咦?此话又何解neh?
无它。。介因我同阿姐阿哥全班去打保龄,拉埋我妈去。即系我所讲既世界大赛。
点知害人终害己,阿妈佢宝刀未老,一落
场分数遥遥领先。
一把年纪身体依然健壮得惊人

我就周身痛,没办法,只怪我弱质纤纤,优雅温顺犹如小绵羊。
无怀疑,脆弱到打字撞击到指
腹都於青
但系你要明白一剎那光辉不代表永恒,
二姐竟然嚟一次全去打,分数一下飙高遥遥领先稳座头位~!
cheh~好叻咩~
我都得啦~连续打左几次之后。。。
“系啦系啦。。最巴闭系你啦”
yii。。。等阵,正所谓风水轮流转,都咪话你吾信。
都最后一局我竟然连续两次全去打~
依D叫咩?叫做临尾显神威
马后炮)
终结嚟讲,我,就系最终既胜利者。

再一次身后阵阵凉风

细细声:赢左都得吾到胜利之吻,无隐


依个两日钱又吾会洗好多,又多节目,又享受。
甘既假期边度揾,省钱又高兴。

No comments:

Post a Comment