Pages

Friday, October 16, 2009

其实伤心都不过为爱。。同样知活得开心靠爱。。

側田既一首情歌,我最中意依一句而又容易令人产生同感。

爱情系乜?令人心花怒放,同样地令人痛苦万问世间情为何物,直教人生死相许。

点解我突然甘感性?系未觉得我有病?

错,错晒。。感性既由来自一位朋友既爱情故事

当我听到佢既情况之后,我相当之难受,

平时笑口满脸既佢,今晚竟然以

除左安慰我吾知仲可以做D乜,果种无能为力既感觉真系好难


爱情系未真系甘难以捉摸?你永远不能预测明天,甚至下一秒发生乜事。

其实有时候我都好惊架,当稍为忽略,就开始紧张。

依D又系未一种太爱既表现?


hmm...或者应该甘讲,无人可以担保或肯定一段情既寿命。

信任与自信就系最佳既维它命,要段情健康坚固D就喂它“食”维它

信任对方,都信任自己与自信。


睇左之后系未想回我一句讲就易做就难neh

错,错晒。。吾应该有甘既念法

应该系话虽然难,但我会尽我所能。

朋友,我说你行你就行~!



1 comment:

  1. 感情真得令人很难捉摸。。。
    你的朋友被伤害了吗?
    做朋友的,唯有安慰她咯。。。
    感情真的是一种学问。。。

    ReplyDelete