Pages

Wednesday, May 25, 2011

IM BACK

之一排俾个朋友"返guat"依个blog出嚟,
我先发觉原来冷漠左你甘耐世纪....

真系好对吾住...
如果非要对依分惬意加上一个期限....
我希望.......
是一万年......

 (忏悔完, 转个身进入兴奋高潮状况)


兴奋兴奋好兴奋~~!!! 痕左甘耐终于有机会去香港啦~!!!
香港~!!! 我嚟啦~!!!! (去边度好neh~去边度好neh~)
今次book既系自由行~so要自己plan下个行程~
 吾知点解,边度都想去,就系无打算去disneyland...
事关吾系话几有兴趣去睇人扮畜生..- .-"" (mickey mouse)
(坐住bar薹摸摸酒杯)hmm...真系一D童真都无.。。。
 我比较想去食牛腩云吞面点心同蛋塔~
想起都high high地.。。。

有人同我话.香港地,
你出门,  可以吾带身份证,吾带荷包,
 就系吾可以吾化妆出街~! XD
事关一出到去,全部都穿到靓一靓,
通街都系偶像派~
你无装身出街,可以投入你身上既目光将会系.
A. 见鬼
B. 大陆落嚟
 (其实系未真系甘紧要?)

你入去买野~有部分工作人员会睇吾起你甘既款~(听讲)
仲有仲有~
去到茶餐食,D人真系好似港剧入面既情景甘,乜都要快,
你哎野哎得慢就走人~(听讲)

hmm...感觉上好似好逼戚甘..
吾知去旅行放松定赶飞机~

摆得威(btw)~   无论讲得既惊人~
都动摇吾到我对香港果份者着与热诚~!


 倒数9个月~!!!! XD

2 comments:

  1. 你几时去?
    我十月啊,真的很多人去香港。。。
    甘又某你讲到甘恐怖,
    定地来,哈哈。。。
    我去过disney其实真的没什么特别,
    去海洋公园好过。。。

    ReplyDelete
  2. 我明年才去啊~~~我承认系早左少少兴奋既~~~XD

    ReplyDelete