Pages

Tuesday, August 17, 2010

低EQ篇

话说之前拿左个头发course,见无乜学想停,就问人要帮我continue无,学费五五,
实牙实齿甘话肯定要我才走去stop左个course。
一直拖我拖左4个月,一直话无钱还,吾系话大数目,RM200甘咯。
甘既数目用4个月还。。有无本事,大家心照啦。。。
有时候吾系要逼佢,你有point我吾介意等,一年两年都无所谓。
个问题系。。有本事只不过吾舍得去还。。。
个个月好似追数佬甘你以为我好过隐啊?
平时我吾出声吾系我忘记或者介意,只不过我lam到小事化无jek.
睇中鞋未够钱买ok,我借。
讲好一个出车油一个出parking钱,but每次落车当无一回事,ok,我俾埋。
次次礼拜顺风车无帮补下parking钱,算。。。
帮佢出住钱先之后后计又当无一件事,ok,当我请。
借左我D杂志一年吾吹吾还一吹话吾见左,算。。。当循环环保。。
男朋友对佢吾好吾理佢专登约佢出嚟俾佢解闷。
乜野要买我去问价钱我去买,乜好野都预埋俾佢~!
吾系我好人,系我笨实jek。
我太过“算啦”左,做人吾应该甘,要睇人去对待。
以前一次,今次第二次,够左,以后我吾会甘好死去帮朋友。
我对人好,人家当我笨7jek~
怒既吾系拖数,而系甘既人格甘既性格

OK晒~明晒~

 容忍有个限度。我个限度,到九月尾。
丑人依个角色,系你分俾我做既,无怨我。错,系你无资格怨我。

2 comments:

  1. 我觉得你同我好似,对住朋友咩都讲算..
    俾人利用完反而俾人要返一啖话我斤斤计较...
    做朋友做到甘,真系好无意思!!

    ReplyDelete
  2. 正所谓你当人宝人当你草,深深地体会....正一傻戏.....

    ReplyDelete