Pages

Tuesday, April 13, 2010

大字型训向张床度,大哎“好懒啦~~~!!!!”
我都想,但系又有几何可以俾我好好甘休息一日,
“难道你做工无一日休息既咩?”你地系未想甘样问我?
其实我话既休息,吾系个人,而系个脑,
虽然神指计算下计出其实在下都无乜脑,但系都要休息架~

吾知点解,硬系觉得时间吾够用,想作一番大事,
就如唐白虎说言“人言死后还三跳,我要生前做一场”
人点都希望死前有D成就,但就算我点努力,吾知点解硬系做吾出乜花样,
机会未到?定系我应该就甘收埋心情等待做个Acup人士?jek系少奶奶啊~

-----------------------------------

话说前个星期刚刚病左5日,大佬。。真系病到甩肺啊。。
搞到我个dear难得放假返嚟一个星期都要留向屋企无得周围”拦“
(躺向底下猛甘踩脚车“我吾斋我吾斋啊~!!”)
好彩依个weekend两日都系假期,可以补偿返我受左伤既弱小心灵~
本来plan去bukit merah既。。却因为种种关系搞到取消。。
算啦。。。反正我都懒得出门啦。。。打算就向屋企同我个dear做足两日宅男宅女。
我要买一大堆"di di lap lap"(零食)归家一路睇电视一路yak~
人生最痛快事件不过如此~!

1 comment:

  1. 哇。。。 廋到。。。
    好了咯。。现在刚刚好,不要再减了呵。。。
    keep住就好。。 ^_^

    ReplyDelete