Pages

Monday, March 22, 2010



HAIZZ...无奈..好无奈..我可以点?
突然话搬去第二个地方教,摆明呃jek...
之前我系因为学习既地方进才决定报名佢依间,
依家话要搬去母雷宫甘远...车油都泻左俾佢..
吾得..今晚要倾倾数先,如果要搬我会要求退学+回水..
回水既可能性我知好微..但我仲可以点...甘远........
HAIZZ...头痛..真系头痛...

--------------------------------------------------------------------


星期六朋友生日,被邀请去到voodoo clubbing,
刚刚开始还可以,接近12点之后...
WAW...D人多到..逼到鬼甘..
突然觉得自己时光倒流返翻去读书既时候.....罚企~!!
真系得个企字,完全郁吾到,咪我话夸,有相为证.


阿dear全程护住我~ ^^



点继续逗留去啊...斋企吾郁都整身汗..
实在顶吾顺无1点就走左人....

虽然只系逗留左一下,但系我地都影左好多相作为留念.
朋友之中,阿勤既打扮最为"出众"
可能第一次见佢打扮成甘啦...好像学生仔甘~ XD




学生仔~ XD


--------------------------------------------------------------------
星期日夜晚同阿dear向屋企睇踢波,其实我对足球完全无兴趣,
但系阿dear睇我埋跟住训住睇下咯,
我果然系个新手,乜都吾识一直系甘问阿dear一大堆问题~
烦鬼死佢~ XD
其实睇下睇下都几刺激既...入波时候我都紧张起嚟,
但系我无睇清楚man u 点得分,从播既时候阿dear遮住我视线,
我仲好心急甘话佢知我见吾到添~

其实依场系未本来应该平手1:1 neh?
因为man u第一粒罚波得分,向慢镜从播中其实佢自己"叉"错脚跌亲,
敌方都无"ken"到佢,hmm..但系现场有无犯规都系睇佢点判jek...
又无得睇从播..无得好拗~

1 comment:

  1. 我也很久没去voodoo了?
    你是说学头发哪里要搬了吗?
    搬去哪里?

    ReplyDelete