Pages

Tuesday, March 16, 2010

拖延左一段时间,终于~琴日开始左我第一堂新娘头发课程.
一对一既课程,虽然压力有少少大(因为院长坐正后面睇住你绑)
但系学到比较多野咯,手势一吾ngam就立刻可以调整你.
话说星期六同日都有做show,连续两日企左甘耐都有少少脚酸..
星期一(即系琴日),一早七点几起身返工,放工直头去上课到夜晚八点几...
绑头发就更系企住既啦...上课时候一直企一直企..
好耐无忙碌十二小时噜...
讲真..真系好累...一放学时候就飞车返屋企食晚餐..
我第一次飞得甘劲...明知驾甘快可能会有意外,
但系个脑吾受控制一直只系想快D返到家...

不过都好..忙碌下可以令自己瘦D~个脚又瘦D~我愿意奔波~XD
hmm..但系model果边叫我无再减左..再减就无衫ngam我穿..-.-
吾知系未减上隐左...觉得自己仲可以再瘦..-.-

-----------------------------------------------------------------------------------

今日系我同dear既拍拖半周年,可能你地会觉得好奇怪半周年有乜好纪念,
其实我每个月既16号都会"庆祝"下,我会开口叫dear买一个chocolate送给我,
吾需要多吾需要贵,我只系要他亲自买给我,甘就足够.
点解要甘做?因为我珍惜..我珍惜依段感情,
希望每个月既16号都可以提醒双方,当初因为相爱才起埋一起,直到依家...
所以吾好轻易放弃..好好笑hor? 无办法,鬼叫我甘感性
一直都好希望今日可以同dear一起过..可惜..他返出去KL左..
算咯...早就知道今日无可能一起过既噜....
甘巧我个契哥今日生日..就出去帮他庆祝下咯....


分享下我D照片,有几件我个人几中意下

这件紫色既好好看~我好中意~

本来我无乜中意依件,但系穿上身,yii...又几好睇boh~

这件都好喜欢~!但是这张相我个样好难睇



接落嚟既有D好笑~哈哈~我自己睇左都情不自禁讲...好鬼cute啊~! XD 我个样很细个~!极度似马来人








No comments:

Post a Comment